Give it a like

El GEM participa al Projecte IOT del Tecnocampus

Els alumnes de 4t ESO de les escoles G.E.M (Mataró), El Pilar (Premià De Mar), El Turó (Mataró) i I.E. Sant Jordi (Vilassar de Dalt) van participar el passat 15 de febrer a la jornada de IOT Maresme al Tecnocampus Mataró.

El projecte es va iniciar durant el mes de gener i part de febrer, on els alumnes d’aquestes escoles van començar a treballar la recollida de dades d’un kit de sensors que havia estat instal·lat a l’escola.

Kit de sensors SMARTCITIZEN

Després de l’anàlisi, el 15 de febrer, els alumnes es van reunir al Tecnocampus i van posar en comú les dades recollides al llarg dels dos mesos. Un cop reunides les dades, es van crear gràfics comuns, es van detectar anomalies i es van proposar solucions per així millorar el dia a dia del nostre planeta.

A continuació, us deixem una entrevista als alumnes que van assistir al projecte IOT.