L’alumnat de 4t d’ESO visita la Fundació Iluro

Els estudiants de 4t han visitat la casa modernista Coll i Regàs de l’arquitecte català Puig i Cadafalch. Aquesta visita va ser organitzada per la Fundació Iluro el passat 26 de novembre.

La sortida constava de dues parts. La primera era conèixer les característiques del modernisme i profunditzar en la història de la casa on es trobaven, ja que és una de les representacions modernistes del Maresme.

La segona part va estar enfocada a realitzar una activitat més dinàmica sobre la ciutat de Mataró. Els alumnes van dissenyar un gran esquema amb totes aquelles coses que creien que s’hauria de millorar a la ciutat maresmenca. Les alumnes de 4t asseguren que no va ser fàcil, però que van gaudir molt de la visita i de l’activitat.

Aquesta sortida ha estat la primera sessió d’una iniciativa que culminarà amb un projecte de recerca, en el qual l’alumnat, a partir d’una metodologia de manual thinking, donarà forma a una proposta de canvi per millorar la ciutat.

La següent trobada amb la Fundació Iluro es farà a l’escola el proper 20 de desembre.