ENTREVISTES

Confiança en la innovació pedagògica

Nerea Montaño és el nom que comença a sonar pels passadissos de l’escola, i és que aquest curs 2018/2019 s’ha incorporat com a professora d’ètica i de castellà a secundària. Ella deixa que els alumnes defineixin com són les seves classes, tot i que assegura que són dinàmiques i divertides.

Com ha sigut la rebuda?

Puc assegurar que ha sigut una rebuda molt bona. Crec que hi ha un bon ambient per part de direcció, i també per part del professorat. El perfil de l’alumne i la seva rebuda em sembla molt positiva.

Has treballat prèviament de professora?

Sí, de fet he treballat durant quatre anys a un altre centre escolar.

Per què el GEM?

He triat l’Escola GEM per la seva innovació pedagògica i perquè és una escola molt moderna i considero que tinc el perfil. A més a més, visc a Mataró, i això també té un punt a favor.

Què et sembla el mètode Ipad del centre?

M’encanta. M’agrada molt treballar amb les noves tecnologies. Sóc una persona moderna i considero que la innovació pedagògica en la tecnologia és molt important i futurista.

Creus que pots aportar nous mètodes d’estudi?

De moment no, però no per falta d’idees. Crec que per proposar algun canvi haig de conèixer millor el centre i tenir una petita trajectòria.

Com definiries les teves classes?

Ho deixo en mans dels alumnes. Tot i que crec les meves classes són divertides, dinàmiques i diferents de les tradicionals. Per aquest motiu, crec que encaixo en el centre.

Què et sembla el Projecte GEMCOM?

Molt guai! Em sembla que per vosaltres és una manera diferent d’aprendre, en l’àmbit lingüístic sobretot. Però no només esteu aprenent vosaltres, sinó que els professors també.