La foto de la setmana

El futur dels alumnes

Els alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat han visitat el Saló de l’Ensenyament a Barcelona amb la finalitat d’informar-se sobre els estudis que es poden dur a terme a Catalunya. Els alumnes van poder passejar lliurement per tot el recinte de la fira de Barcelona a Montjuïc.

La fira consta d’un pati i dos grans pavellons en els quals hi ha stands de totes les universitats de Catalunya, entre elles la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat de Barcelona o la Ramon Llull, entre altres. A més a més, hi ha una gran oferta d’estudis no universitaris per atendre tots els perfils d’alumnes: l’escola de cinema, bombers, etc.

Durant la jornada, els alumnes van poder gaudir de diferents activitats com tallers de maquillatge, concerts i la participació a la ràdio. Entre els stands però, hi havia el suport d’aquesta revista, Júnior Report, que informava de la metodologia de treball que utilitzem i sobre tot allò que s’aprèn fent aquest projecte.

Cal destacar de la jornada, la manifestació que va tenir lloc a mig matí dins el Saló, en la que denunciava l’ús de les armes i el rebuig de l’exèrcit al Saló de l’ensenyament.

Molts van poder recollir informació sobre temes que els interessava, però a molts altres aquesta experiència els va ajudar a orientar-se i encaminar el seu futur.

Redacció: Simó Vergara