Intercanvi amb Bopfingen

Vint alumnes de 4t d’ESO participen en un intercanvi amb alumnes d’una escola alemanya de Bopfingen. Aquesta setmana hem rebut el grup d’alumnes alemanys a Mataró i serà l’última setmana de març quan els alumnes del Gem viatgin a Alemanya.

Durant aquests dies s’han portat a terme diferentes activitats i sortides:

El dilluns els vam donar la benvinguda i van fer una visita per Mataró guiada per Ramon Reixach. Van dinar a la platja i a la tarda van fer classe de castellà amb els de 1r d’ESO i 4t d’ESO.

El dimarts es va fer una excursió a Girona i a Tossa de Mar. A Girona vam tenir l’oportunitat de visitar la Catedral, el Cul de la Lleona, els Banys Àrabs i el museu del cinema. A la tarda a Tossa de Mar es va pujar al castell i vam visitar el centre.

El següent dia els companys alemanys van passar el dia a Barcelona, i el dijous els alumnes del Gem els van preparar dues activitats: la primera relacionada amb l’esport i la segona per conèixer millor la història i tradició que ens envolta. Al vespre van compartir un sopar de comiat amb les famílies d’acollida i els alumnes de 4t d’ESO.

Els alumnes valoren aquesta experiència molt positivament, ja que els permet conèixer noves cultures i tradicions. A més a més, s’emporten molts bons records i noves amistats.