ENTREVISTES

El salt a la universitat

Laura Escudero, exalumna del Gem, ens explica la seva experiència afrontant la universitat i el seu pas pel Gem.

Què et sembla el sistema educatiu de l’escola en general?

Bé, és molt inclusiu, tot i que hi ha coses a secundària que és el que vaig estudiar al Gem, que em semblen encara tradicionals. Però en general em sembla una escola innovadora.

Creus que et van preparar degudament per la carrera universitària?

Sí i molt. Ens van portar a unes universitats per veure els seus mètodes de treballs, també alguns exalumnes van venir a fer xerrades explicant la seva experiència, xerrades de gent de diferents camps professionals… Va ser genial. A part ens van preparar molt bé per la selectivitat i ens van ajudar molt.

Digues una característica que pensis del Gem.
Es centra molt en les persones.

Què li diries a un noi/a que sortís de l’escola per començar la universitat?

Doncs suposo que ànims i carpe diem (riu), i que ho aprofiti.

Quan vas sortir de l’escola, et veies preparada per començar la universitat?

Al principi tenia por perquè vaig estar al Gem molt de temps. Sortir de la meva zona de confort em neguitejava, però just començar vaig veure que em veia molt preparada pel nou món.