Tres alumnes de batxillerat participen a la Lliga de Debat al Tecnocampus

Els alumnes que cursen primer de batxillerat van participar el passat divendres 18 de gener a la lliga de debat organitzada pel Tecnocampus. Els participants van ser l’Oriol March, la Júlia Palat i l’Andrea Enriquez i el tema era “tots els fracassos comporten èxits?”.

El debat estava estructurat amb una introducció de dos minuts on presentaven la tesi i els arguments que farien servir, després, amb un temps límit de tres minuts, van haver de defensar els seus arguments. Més tard van presentar contraarguments de la tesi dels contrincants en tres minuts i, per finalitzar, van exposar la seva conclusió englobant tot el que s’havia comentat. En acabar el debat els jutges els van donar Feedback comentant els punts que podien millorar.

Tot i els nervis del principi dels nostres participants, asseguren que tenien molta il·lusió per participar i que era una gran oportunitat.